Lilla, te miket eszel, hogy formában maradj?

Szakértőnket, Tánczos Lillát arra kértük, hogy ossza meg veletek egy átlagos napon mit reggelizik, ebédel, vacsorázik, mire figyel, mi nem hiányozhat a napi menüjéből, vagy éppen mi az amit kerülnie kell. Gyakorlati tanácsok jönnek, Lilla mindennapjaiból.

Ma egy “mit eszik Lilla egy nap“ posztot készítettem el Nektek :) Annyira kijavítanám, hogy "mit eszik Lilla egy nap, ha Léni jól viselkedik és a férje is besegít"
Ezt csak azért írtam Nektek, mivel nem akarok egy valótlan ábrát felállítani magamról, de szeretném megmutatni miket, mikor és miért kell ennünk ahhoz, hogy egészségesek legyünk illetve nekünk anyukáknak tápanyagban dús tejcsink legyen!
Én is anya vagyok és nekem sincs minden nap időm főzni, bevásárolni, ilyenkor hoz ebédet a férjem, vacsira pedig olykor hideget eszünk. Arról viszont szó sincs, hogy nem egészséges tápanyagokból állnának ezek a napok sem.

lilla_egynap_szept.jpg

  • Tehát a képen a reggelim nem lesz meglepő számotokra : zab, banán, alma, barack, lenmag, chiamag, kókuszreszelék,utifűmaghéj, kókusztej összeturmixolva. Egyszerűen nem tudom megunni, de valószínűleg azért nem, mert mindig variálom a gyümölcsöket, magokat, bogyókat. :) Mellette egy nagy pohár citromos víz, amit még a reggeli előtt éhgyomorra elfogyasztok.
  • Reggeli után jöhet a kávé ☕ az egyik kedvenc tejemmel :)
  • Mivel elég korán reggelizem délelőtt mindig csipegetek valamit. Ez legtöbbször valamilyen mag és gyümölcs, amit nem kell elkészíteni, hiszen ha van időm neki is kezdek az ebédhez.
  • Ebédre brassóit készítettem édesburgonyából és csirkemellből. Egy picit túl sült a krumpli, nézzétek el nekem, csak közben Lénát szórakoztattam ;) de sebaj... Imádjuk így is!
  • Egyetek minél többször édesburgonyát, hiszen tele van tápanyagokkal és vitaminokkal. Tudtátok, hogy nemcsak a sütőtök ízű édesburgonya létezik? Nem olyan rég találtam a piacon gesztenye, illetve mogyoró ízű édesburgonyát. Kóstoljátok meg Ti is, nagyon különleges és finom!
  • Uzsonnára szeretek nyers zöldségeket rágcsálni egy kis cottage cheese-el, vagy egy mozarella salátát, melynél szintén az a szempont hogy gyorsan feltöltsem magam a vacsimig.
  • Vacsira pedig egy jó kis Szafis pizza, nyers zöldségekkel. Ha éppen szálkásítani szeretnék elhagyom esténként a szénhidrátot de amióta megtudtam, hogy várandós vagyok Lénivel nem sűrűn fordult olyan elő, hogy ne ettem volna vacsorára szénhidrátot. Eljönnek még azok az esték, most pedig még más a fontos 

 


Sokan kérdezik, hogy tudtam ilyen gyorsan vissza nyerni az alakom � a kép a válasz...
Csodás Napot Nektek ☀️